مسی؛ کابوس همیشگی ماسیمیلیانو آلگری

 

لئو مسی تاکنون 8 بار موفق به باز کردن دروازه آث میلان با هدایت آلگری شده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، بیهوده نیست اگر مسی را کابوس همیشگی آلگری، سرمربی حال حاضر یوونتوس بدانیم. در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان بین بارسلونا و یوونتوس، بسیاری انتظار دارند تا مسی یک بار دیگر بدرخشد و با گلزنی برای بارسا، قهرمانی پنجم این تیم در اروپا را موجب شود. 

مسی پیش از این 8 بار مقابل میلان به میدان رفته است و متوسط یک گل در هر بازی نیز به ثمر رسانده است. شماره 10 بارسا فصل 2011-2012 در سن سیرو در برتری 3-2  بارسا بر میلان یک گل زد. در بازی برگشت نیز در برتری 3-1 بارسا دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

مسی در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2012-2013، در نوکمپ دو گل از 4 گل بارسا را به میلان زد تا شکست 2-0 بازی رفت جبران شود. در فصل 2013-2014 نیز دو تیم در مرحله گروهی با یکدیگر هم گروه بودند. مسی در تساوی 1-1 سن سیرو یک گل و در برتری 3-1 نوکمپ، دو گل به میلان زد. 

باید دید که مسی امشب هم می تواند به تیمی که هدایتش بر عهده آلگری است گل بزند یا خیر؟ اگر اینگونه شود، مسی به اولین بازیکنی تبدیل خواهد شد که در سه فینال لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده است. او بدین ترتیب از رونالدوی 77 گله نیز پیشی گرفته و خود به تنهایی بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان خواهد شد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 خرداد 1394 | 10:45 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.